Saturday, April 5, 2008

Murag gusto ko mamalit ug NDS Lite

Naibog ko sa ubang tao na naay NDS lite ug PSP. Kutob karon nag huna huna ko kung mamalit ba gyud ko ug Nintendo DS lite, pero nag duha duha ko. Una, basig pag palit naku, malaos dayun, pareha sa pag palit naku ani nga laptop. Pag palit naku aning TX1000 naku last December, nigawas na dayun ang TX2000 pila lang ka adlaw ang nilabay. Mao murag di pa ko gusto mupalit ug bagong gadyet. Ang best buy lang tingali naku na gadget kay kaning Sony T200 Cybershot naku na camera, pero ambot lang kung mudugay ni.

Lingaw man gud ang Nintendo DS kay touchscreen siya ba. Ma pislit pislit nimo ang screen kompara sa PSP. Pero mas astig lang ug graphics ang PSP kung e kumpara nimo sa Nintendo DS Lite. Daghan sad NDS Games na libre sa internet utro sad sa PSP. Magsawa ka sa libreng mga dula, pero di man gud ni recommended, dapat mamalit jud tag orig, kay sala ni siya kung buhaton. Pero cge man tag kasala, pareho lang anang pag download ug MP3 sa limewire, sala man gihapon na kay bawal man na, dapat mamalit kag CD, tapos kana imong patugtugon, para laysensd kuno imong mga butang. Dapat di mugamit ug mga pirata na humok na butang kay sala na sa balaud. Mahitungod nila, sala na, pero halos tanang Pilipino, ug dili lang tanang Pilipino, tanang tao sa kalibutan gustog libre, masking ang mga naga ingun na bawal ang Pirata, naga pamirata pud. Kabalo ko ana, maskin bawal, hala cge, himuon kay bawal man.

Di man jud natu mapugngan ang mga gusto sa tao na maka kuha ug libreng butang. Kung pwede lang kawaton ang NDS lite sa tindahan na walay makabalo, kawaton jud na sa ubang tao. Maghatag kog usa ka ihemplo ha. Kunwari, naa usa ka butang sa gilid, usa ka dulaan na Nintendo DS, tapos walay tao lain. Bag-o pa ni siya, naa sa sulod sa karton, tapos selyado pa. Wla juy tao na lain, walay naka kita, walay nakatago na camera, wala tanan. Unsa imong buhaton, kwaon nimo? or pasagdan lang nimo ang karton na naay NDS lite? Hmmm? Syempre, kabalo na ko unsa imong tubagon, kabalo nasad ka unsa imong tubagon. Hehe

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Vinho, I hope you enjoy. The address is http://vinho-brasil.blogspot.com. A hug.