Monday, April 14, 2008

Dropdown na walay Jaba Skreep

Karon lang ko naka balo pag basa naku sa blog ni Jehzlau kung unsaon pag himo ug CSS Drop Down Menu. Nalingaw ko kay dugay naman diay ni gina buhat. Ako puro jaba skreep akong gina himo na menu sa website. Naga gamit sad ko ug menu builder kay bugo man gud kaayo kog coding. Mahitungod pa kay Jehzlau, pwede man diay mag himo masking walay jaba skreep.

Mas ayos ni kay plain text lang ang xhtml naku ug ang menu kay pure CSS ang pag layout. Mas gaan ug mas pas pas mag load ug pwede sa masking unsang browser masking naka off ang jaba skreep. Lingaw no? Lingaw mo lang. Nalingaw man gani ko ikaw pa dili malingaw. Pero kung kabalo na ka ani dati pa, dili jud ka malingaw. Ako bago lang man ko naka hibalo, mao nalingaw ko. SO sa mga bago lang naka hibalo unsaon ni pag himo, kabal ko na MALINGAW JUD MO!

No comments: